Dagens i-landsproblem

 
  • Mitt nagellack försvinner och blir skabbigt jättesnabbt på vänster handen men på högerhanden som är gipsad är det jättefint.
  • Vi har inget varmvatten här hemma idag..
  • Min favoritskjorta är helt glittrig eftersom att Moa sprayade glitterspray i mitt hår.
  • Mina svarta jeans har tappat färgen och är i stort sett gråa.
  • Jag fick jättelite salt och jättemycket peppar på min macka från subway.
  • Min handled är jätteäcklig efter att ha varit gipsad i 4 veckor.
Ni vet dom där dagarna då det känns som att man har 1 miljon problem, sen tänker man efter och inser att man bara är gnällig? Idag var en sån dag.
 
En annan sak, har ni tänkt på hur djup och mystisk man ser ut om man gör bilder svartvita?  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0